Η εγκατάσταση  κατάλληλου και αξιόπιστου Τηλεφωνικού Κέντρου είναι βαρύνουσας σημασίας για επιχειρήσεις, εμπορικά καταστήματα και γραφεία. Το Τηλεφωνικό Κέντρο δεν αποτελεί απλά το κύριο μέσο επικοινωνίας για την πλειονότητα των περισσοτέρων επιχειρήσεων, αλλά επιπλέον συμβάλλει καθοριστικά στην εξυπηρέτηση των πελατών της και φυσικά στη μείωση του κόστους τηλεπικοινωνιών.

Η INSYS παρέχει και εγκαθιστά τα πλέον σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα. Τα τηλεφωνικά κέντρα που προτείνουμε στους πελάτες μας είναι αξιόπιστα με πλήθος χαρακτηριστικών και υπηρεσιών, αλλά και εξελιγμένες δυνατότητες παραμετροποίησης.

Στην INSYS  θα σας παρέχουμε το κατάλληλο τηλεφωνικό κέντρο με βάση τις ανάγκες της εταιρείας, της επιχείρησης ή του καταστήματός σας.

Το έμπειρο και άρτια καταρτισμένο τεχνικό προσωπικό μας,  θα αναλάβει την εγκατάσταση, αλλά και τον προγραμματισμό του τηλεφωνικού κέντρου.

Εμπιστευθείτε τη συνεχή τεχνική υποστήριξη, την άριστη λειτουργία και την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του τηλεφωνικού κέντρου που θα επιλέξετε, στην υψηλή τεχνογνωσία και την άρτια κατάρτιση των στελεχών της  INSYS!

Επιλέγοντας ένα τηλεφωνικό κέντρο θα πρέπει να γνωρίζετε ότι μπορεί μεταξύ άλλων να:

Ηχογραφεί από:

  • Αναλογικές PSTN γραμμές
  • Ψηφιακές ISDN  BRI γραμμές
  • Ψηφιακές ISDN PRI γραμμές
  • VoIP γραμμές
  • GSM gateways, γνωστά και ως FCT, PREMMICELL

Καταγράφει φωνή και των δύο συνομιλητών και τα στοιχεία σε κάθε κλήση:

  • Τον αριθμό που σας κάλεσε (αναγνώριση κλήσεων)
  • Τον αριθμό που καλέσατε
  • Ημερομηνία και ώρα, καθώς και τη διάρκεια κάθε κλήσης
  • Ένδειξη εξερχόμενων – εισερχόμενων κλήσεων
  • Αναλυτικά reports με γραφήματα

Οι δυνατότητες ενός τηλεφωνικού κέντρου, μπορούν να καλύψουν κάθε  σας ανάγκη. Στα πλέον αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά / δυνατότητες ενός τηλεφωνικού κέντρου συγκαταλέγονται:

  • Αυτόματη ή χειροκίνητη ηχογράφηση, τη στιγμή που πραγματοποιείται η κλήση
  • Αποθήκευση των δεδομένων σε ενσωματωμένο σκληρό δίσκο υψηλής ποιότητας
  • Αυτονομία σε πλήθος εγγραφών έως και 10 χρόνια, χωρίς να είναι απαραίτητη η διαγραφή παλαιότερων ηχογραφήσεων (90.000h ηχογράφησης/ 500GB)
  • Αναπαραγωγή ή/και διαχείριση μέσω δικτύου ή internet
  • Χρήση φίλτρων για καλύτερες και ταχύτερες αναζητήσεις
  • Back up σε οποιοδήποτε αποθηκευτικό μέσο, όπως VD/ DVD –RW σε εξωτερικό σκληρό δίσκο σε άλλο υπολογιστή
  • Εξαγωγή ηχογραφήσεων σε αρχεία gsm, τα οποία μπορούν να αναπαραχθούν με οποιονδήποτε player (Winamp, Quicktime, vlc, Kmplayer κ.α)
  • Αποστολή ηχογραφήσεων μέσω e – mail
  • Δυνατότητα αναπαραγωγής μηνυμάτων  προ-απάντησης, ενημερώνοντας τον καλούνται ότι η συνομιλία καταγράφεται.

Εγκαθιστώντας ένα τηλεφωνικό κέντρο στην επιχείρησή σας, μπορείτε μεταξύ άλλων, να επωφεληθείτε από:

  • Προ-απάντηση με μήνυμα της επιλογής κάθε πελάτη
  • Δρομολόγηση κάθε εξωτερικής γραμμής στο αρμόδιο τμήμα ή στον αρμόδιο υπάλληλο
  • Αναμονή με μουσική ή κάποια διαφήμιση της εταιρείας
  • Voice mail (ψηφιακό φωνητικό μήνυμα) αν δεν απαντήσει το εσωτερικό ή αν είναι κατειλημμένο
  • Απάντηση εσωτερικού τηλεφώνου στο κινητό μας (Smartphone)
  • Διασύνδεση δύο ή περισσοτέρων κέντρων μέσω Internet με το κεντρικό της εταιρείας
  • Διασύνδεση μέσω IP σε απομακρυσμένα σημεία (π.χ. IP τηλέφωνο στο σπίτι ως εσωτερικό του κέντρου στο γραφείο χωρίς χρέωση)
  • Δυνατότητα rack mount του τηλεφωνικού κέντρου
  • Backup με μπαταρίες για αδιάλειπτη λειτουργία σε διακοπή ρεύματος
  • Συνδυασμός αναλογικών και ψηφιακών γραμμών (PSTN - ISDN)

Στην INSYS θα σας προτείνουμε το καταλληλότερο με βάση τις ανάγκες σας τηλεφωνικό κέντρο,  στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς!